niedziela, 2 lutego 2014

Prolog

◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►

Krzyki.
Bałaganie o życie.
Płacz.
Ucieczka.
Śmierć.
Cisze nocną przerywa wołanie o pomoc. 
Lecz nikt nie słyszy, nikt nie słyszy, co dzieje się w tym momencie.
I nikt nie pozna tej historii.
Wszyscy będą żyć w kłamstwie mówiąc, że zagineli.
A ich ciał nigdy nie odnajdą.
Ale co to?
Czyżby plan idealny miał skazę?
Czyżby nie przewidzieli, że ta która miała umrzeć najpierw ucieknie?
I opowie wszystkim co tak naprawdę się wydarzyło.
Pozostaje tylko jedno.
Czy jej uwierzą?

◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►






4 komentarze:

  1. Nieźle się zapowiada : )
    Ciekawy prolog i muszę przyznać, że naprawdę mnie zaciekawiłaś : 3
    Czekam na rozdział <3
    __
    „ Nazywano Ją terrorystką. Imię Gabriela oznaczało kłopoty..
    On miał miano grzecznego chłopca z dobrej rodziny, jedynie miano..
    Zaczęło się niewinnie – Zdrada chłopaka, jedna impreza, ogromny błąd, wspólny sekret. Kusząca tancerka i przystojny, tajemniczy adorator. Miała inne plany, ale stało się - połączyło ich namiętne uczucie, patrzyła na niego inaczej niż na innych, ale piękna bajka nie trwała długo .. Jak potoczy się los dwóch różnych osobowości, dwóch innych światów, które z pozoru inne są identyczne .. Czy przetrwają uczucia, które od samego początku nie miały prawa bytu ?! ”

    Serdecznie zapraszam do przeglądnięcia również mojego opowiadania, gdyż było by mi naprawdę miło zyskując czytelniczkę taką jak Ty.
    Było by fajnie, gdybyś zerknęła na mojego bloga i skomentowała styl pisania, gdyż piszesz naprawdę ciekawie, a wszystkie uwagi są miło widziane : )
    Także zapraszam ..
    PS : Mam nadzieję, że nie pominiesz tego komentarza i zajrzysz do mnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku :) Chce następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne<3
    czekam na rodział!
    a ja zapraszam na tego bloga, może się spodoba(nie mój):
    http://night-dream-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń